Hole in the ground!

I torsdag kväll satte jag, Anders och pappa oss i bilden och körde ner till stockholm. Jag och Anders åkte och hälsade på hos hans mamma och mormor och morfar. Vi han också med lite shopping på IKEA! =D Det var riktigt trevligt och jag kan inte sluta längta tills huset blir klart där uppe! Vi komme i alla fall hem strax före 5 idag och Anders åkte vidare till Tärna. Jag kan säga så här, jag har inte sovit mycket under helgen och jag är väldigt trött. Och en trött Sara resulterar ofta i en tjurig och körmig Sara, och resultatet blev det idag. Så när Anders åkte så gick jag och upp och la mig och tjurade och grät. Jag hatar att vara trött! Speciellt på Söndagar för ALLT blir så fruktansvärt jobbigt. Och just nu är jag väldigt förvirrad och jag försvinner in i tankarnas värld. Det är nog dags att skynda sig i snart innan jag blir helt tokig! Men helgen har i alla fall varit bra, kunde bara ha slutat bättre. Hoppas ni har haft en kanon helg hela helgen.


Some times... all you need is ONE!


Sov gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0