Cause there´s always gonna be another mountain, i´m always gonna wanna make it move

Idag har det varit en dag med både bra och dåliga sidor. Skolan har varit lugn men maten var äcklig! (Blodpudding) Så när engelskan slutade höll mitt huvud på att explodera efter som att jag typ inte ätit något på hela dagen. Efter maten var jag hos Ellan en stund sen bar det av på Vattenworkout.. Och jag kan säga att innan visste inte jag att det var skillnad på vattengympa och vattenworkout. Men som Matilda och Erica förklarade så fint för mig, "Vattengympa är för sånna som typ Jenny Niemans mormor." Jag tycker det var en väldigt bra förklaring. Vattenwoekout var i alla fall väldigt trevligt, men svårt... Det var svårt med kordinationen och benen flöt uppp hela tiden. Efter som att man har små flytkuddar runt fötterna och hantlar i händerna och dom flöt också upp hela tiden. Men kul och jobbigt var det. Helt klart något att rekomendera till folk. Ta med några kompisar och dra iväg.

Matilda och Erica!


Jag pratar just nu också med Andreas Warg på datorn och han är nog den bästa i världen nu! Han har laddat hem "The proposal" som vi hade tänkt gå och se på bio men den hade slutat gå då. Den verkar hur bra som helst så efter Apu:n på lördag blir det film hos Andreas! Riktigt nice! Och har jag tur så kommer han och hälsar på redan imorgon bara för att han är så NYFIKEN! "hahah"
Nä nu ska jag se lite Idol avsnitt innan jag lägger mig för att ringa älsklingen.




Sussa sött!
Puss





Är han inte söt? ;)

Kommentarer
Postat av: enbjorn

A LA STOCKHOLM PÅ NOVEMBERLOVET!!

2009-09-30 @ 19:47:15
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0