Nobody's Perfect

Helgen har varit underbar! Anders har varit här. Vi var på byafest på lördagen och det var massa trevligt folk där. Alla syskon har också varit hemma i helgen förutom jonas. Det var tomt utan han, men han kommer hem till Jul och då kommer alla att vara hemma! Det gillas.  Söndagen var det fika för Nils som fyllt 23. Måndagen var det skola sen praktik, så det var en lång dag. Sen när jag skulle sova måndagkväll höll jag typ på att frysa ihjäl, drog på mig en stor pjamas, stocksockar och dubbla duntäcken.....vaknade med snuva och idag har det varit tungt, man jag vägrar bli sjuk! Har sovit en timma men nu måste jag göra skolarbete! Men ni ser ju redan hur bra det går..som alltid blir det en massa annat istället men nu ska jag skriva lite! Sen ikväll få jag kanske lite besök av världens bästa Ellan, känns som en evighet sen vi träffades men det var senast i Söndags. =] Men det är väl så när man helt enkelt behöver sin bästis. (A) I Helgen blir det i alla fall bus med mina underbara barndomsvänner Lovisa, Erica och Matilda. Vars vi ska och vad vi ska göra tänker jag inte berätta för det är en hemlis för Matilda. =] Men jag är helt övertygad om att det kommer att bli kanon. :D

Lite bilder från helgen:






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0