Ironic!

Sitter här på waynes med Ellan, Jensan åkte nyss hem. Vi har käkat lite middag, blev kyklingsallad för min del, väldigt gott. Ellan sitter bredvid mig och är duktig som vanligt och pluggar. Men jag ska faktiskt försöka vara lite duktig jag med. =) Ska göra lite apu-uppgifter. Jag har varit på praktiken varje dag i veckan. Känns ändå helt okej, jobbade 7-12 idag men resten av veckan har jag och kommer jag att jobba kväll, till 9. Förövrigt så kommer hjärtat på fredag! (L) Sen blire "Höstfesten" på lördag (byafest). Det känns kul för syster och hennes pojkvän kommer hem och även den äldsta brodern. =) Det ända som saknas är att Jonas skulle pallra sig hemmåt.. men det är ju en smula långt.. Näääää, nu är det dags att plugga! 



Haaade Kung!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0