Nu har pappa laddat bössan! 15/11 -09

Har inget att skriva, men jag kom att tänka på att det kanske är nån som är lite sugen på att se hur huset ser ut som jag har pratat om. För er som inte fattar nått nu, så kan jag ju berätta att Anders håller på att renovera upp sin farmors gamla hemställe. Det kanske inte verkar så mycket för världen, men jag tror att det kommer att bli super mysigt!

Självaste huset, dock finare utvändigt nu än vad det var då.

kortet är taget förra sommaren.

Det här är då köket, och som ni ser så blir det blått och vitt. :)

Som ni ser så är det ju då under renovering. ;)

Sovrummet, som faktiskt är klart.

Dock så har vi ju då inte lagt dit madrasser osv, som ni ser.

Ända bilden jag har på badrumet. Men det kommer att vara klart nästa vecka. =)

Sen så har vi hallen som det är mest jobb kvar på som ni kanske ser.

 

Över våningen kommer vi att börja med senare, kanske till sommaren.

Men än så länge så har vi inte gjort nånting där.

Det var allt för mig! Haade!


 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kul å se syrran! Längtar tills man kan åka upp igen :P

Kram kram

2009-11-15 @ 23:16:15
Postat av: sara

Jaa, hoppas verkligen att du tar dej tid sen. =)

2009-11-16 @ 14:33:47
Postat av: Jonas

Självklart! Nästan så ja skulle vilja dra upp när ja kommer hem över jul, men kan nog bli svårt å hinna med det dock..

2009-11-16 @ 21:53:58
Postat av: Sara

Ja vi får se hur det går för dig att planera. ;)

2009-11-17 @ 15:22:59
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0