Bring him home!

Nu sitter jag och väntar på att pappski ska komma hem. Han ska få sin farsdags present från alla barnen ikväll. Han får den efter som att jag åker till Tärna i morgon vid 1 och kommer inte hem för än sent på söndag och jag orkar inte gömma hans stora present, så han ska få den nu iställt. Imorgon blir det till att åka med Ellan till Anderstorpskolan där vid halv 11 sen fördriva tid där tills bussen till Tärna gå... som går vid 1.
Idag har jag ju också gjort mitt sista pass på praktiken, vilket känns riktigt sjukt tråkigt nu näör jag sitter och tänker efter att jag inte ska dit och jobba mer. Men om jag har tur så kanske jag får vika nån gång. Men jag ska faktiskt dit nån anna dag och hälsa på och bjuda på fika till min handledare för att hon är så underbar. =)







Hoppas ni får det kung i helgen , för det ska jag ha i alla fall!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0