So long honey! 5/5 -09

Idag är det ca 24 dagar kvar tills vi åker till Turkiet!
Min dag började med att jag var tvungen att stiga upp halv sju fast skolan började tio kunde inte få mig dit senare, men sånt livet.. eller(?) Men sen var jag faktiskt duktig, jag har varit till körskolan och skrivit in mig idag så min första teori lekton börjar näste vecka på tisdag, någon anna som ska gå då? Sen så har jag anmält mig till massagekurs som redan börjat men jag ska börja på söndag, så det kan nog bli skit kul.


Ikväll så har jag varit ute med ossie på en cykeltur sen har jag suttit vid datorn och sett gamla OTH avsnitt. Snacka om att det rä hur bra som helst! Men nu ska jag vara duktig och skynda mig i säng så jag får ringa till min bubbe, som jag förövrigt saknar hur mycket som helst MEN han kommer på fredag igen och stannar nog till tisdag, allt blir mycket lättare så länge jag tänker på att han snart är här igen..... Men ett långdistans förhållande är inget jag hurrar för just nu! Hoppas att just DU slipper det!

*******************************************************************************************************

alla dagar orkar man inte le
alla dagar orkar man inte stå
alla dagar orkar man inte vara stark
men när jag är i din famn så vet jag att lågan innom mig aldrig någonsin kommer att brinna ut!



Kommentarer
Postat av: Fellan

JA JAG SAKNAR DIG SARA!!!!!! ;)

2009-05-06 @ 09:22:58
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Fellan

Haha, ja vissa är ju smarta ;) haha

2009-05-06 @ 19:58:59
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0