Happy face! 26 maj -09

Idag är det tre dagar kvar tills det bär av med flickorna till Turkiet. Resväskan åkte fram i söndags och jag har börjat packa lite, men jag tror inte jag riktigt har förstått att vi åker än. Mamma är nog den som är mest stressad över det av oss två. Hon har typ PMSanfall stup ikvarten men hon kanske lugnar ner sig så snart hon har fått hjälpa mig att packe, är egentligen ganska skönt att ha en mamma som håller koll så att man pckar ner allt man behöver. (A)

I skolan så är det bara en stor och jobbig grej kvar, vi ska läsa en bok och se filmen och typ analysera och skriva en artikel om det. Men problemet är att det ska lämnas in på torsdag hch jag har inte läst klart boken än.... Men det ska nog lösa sig.. (?) 

Nu sitter jag här på skolan och nördar och vi börjara inte föränn 10.
Haaaaade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0