Belive it or not! 28/5 -09

I morgon bär det av! Jag har inte riktigt hunnit stanna av och låtit det sjunka in. Har varit ganska mycket i skolan och nyss skrev jag klart det sista arbetet före skolavslutningen! Nu ska jag sitta här en stund, packa sen gå en sväng med hunden och vänta på att Ellan kommer hem. Känns som sagt väldigt overkligt. Mamma frågade mig idag "Så du är inte flygrädd då?" Jag skrattade till och sa, nej det rä jag inte. Men sen tänkte jag efter, det var ju gansak länge sen jag flög men jag är ändå ganska så övertygad om att dte kommer att vara helt lungt, måste då om inte annat vara lungn för Ellan och Idde är jätte flygrädda så jag sak sitta mellan dom små liven.... Sötnosarna mina!


Nä nu måset jag vara duktig och packa klart sen gå ut en sväng, Ossie väntar väldigt Otåligt.
Hoppas ni får en underbara vecka i Sverige för det kommer vi ha i Turiet!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0