Ack högaste himmel! 3/5 -09

Idag är det ca 26 dagar kvar tills jag och tjejerna åker till Turkiet och jag tror att jag får panik!
Hur ska jag hinna med allt? Jag har inte ens skrivit in mig på körskolan än! Det måste hinnas med till veckan sen börja med teori och allt. Nästa fråga är hur jag ska hinna jobba denna månad, jag har lovat flckorna att vara med dom till helgen (12 -14), nästa helg (15 -17) kommer nog Anders hit med sin farmor och farfar och sen så ska elin jackobsson ha fest helgen (22-24) och sen bär det av till turkiet! (29 -5)!! Under den tiden hade jag tänkt hinna med massage kurs men jag vet inte riktigt hur det ska gå till, får se om det blir att gå den kursen sen nån gång när jag har tid.. (?)

Valborgs var kanon, lika så har hela helgen varit.
Anders har varit här och han är det bästa som finns! 

   
Grillning

 
Dricka

 
Dans

 
Majbrasa

 
Fylla

*******************************************************************************************
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0