You are free too feel! 22/3 -09

Fradagen började med skola och lunch på stan med Annica, sen komm vi på idén att vi skulle åka och se premiären på "EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER" som var riktigt bra. =)

Sen efter vi sett den åkte vi hem till Annica och slappade ett tag sen blev det sängen vid 2.

Lördagen började med att jag sov till 12, sen städate jag lite och gick en promenad med ellan och ossie. Vi körde lite skoter sen också med det blev inte mycket föränn jag skulle in och göra mig klar för att åka på lagfest i stan. Fellan komme och hämtade mig vid 4. Vi åkte från lagfesten vid 9, hem till mig istället där det var fest med lite folk. Det var väldigt trevligt. =) Och jag städade i natt till 3 för att jag skulle hinna nyktra till innan jag skulle sova.

       

Idag så vaknade jag vid 11 och har inte hunnit göra så mycket. Har små plockat i mitt rum och funderar på att försöka he mig ut i det fina soliga vädert! För sen ikväll så är det matteboken som gäller!! Jag måste börja plugga sten hårt nu, för jag åker upp till Tärna på torsdag och blir borta hela helgen sen så är det bara fyra dagara kvar tills Nationellla i matte B. =( =( Men om man ska prata om roligare saker så kan jag ju berätta att jag och min älskling har varit tillsammans i Sju månader idag!


Men nu ska jag försöka vara duktig och göra någonting!
Puss!

Kommentarer
Postat av: fellan

2009-03-23 @ 19:15:33
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var verkligen kul att hälsa på dig och dina vänner i sjöbotten :) nästa gång ska jag se till att inte köra bil ;) haha

2009-03-23 @ 19:17:04
Postat av: Fellan

Det var verkligen trevligt att hälsa på hos dig och dina vänner i sjöbotten :)

nästa gång ska jag se till så jag inte kör bil ;) haha

puss!

2009-03-23 @ 19:19:31
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Nina

Men duuu goalie! Känner du rent Möller, Jens osv? :P

2009-03-25 @ 18:06:26
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0