Somewhere over the rainbow! 9/3 -09

Mitt lov!

Första helgen: Jobb
Måndag, tisdag och onsdag: Spenderade jag tid med min bästa vän Elin. Han också träffa mina andra underbara vänner, kört skoter, Sökt nytt jobb och brännt pengar.
Shoppat:
Smink.  P-piller. Hårspry.
Sen så åt vi lunch på subway och fikade på Wayne´s och nu är jag helt seriöst pankt efter att ha åkt upp och ner från tärna och lagt undan 500kr till "resekontot." Så jag har lite PANIK! Den här månaden är väldigt fullbokad och jag måste ha råd med "saft" och Present till min bästa vän som fyller 18 år den 31 Mars! Sen så har jag inte riktigt hittat luckan till att hinna jobba. hmm.. det kan bli intressant. =)

När jag var med flickorna på stan i Onsdags så lyckades vi flörta med oss Patrik Lindgren som tog lite bilder. =)








Torsdag:
Tog jag bussen upp till Tärna.
Helgen: Älsklingen, Skoter och myspys!

**********************************************************************************************************************************
Måndag: Tungt, Tungt, Tungt föresten sa jag Tungt?
Jag har en massa plugg och jag orkar inte, sen så är Anders långt bort igen....


Aja, nu ska jag gå ner och käka, göra ett nytt försöka att plugga sen gå en promenad med Annica!
Haade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0