Move along! 18/3 -09

Nu är jag så där tråkig igen... Jag har inte gjort någonting ikväll, hade i alla fall tänkt he mig ut och gå en promenad men mamma gick ut med Ossie och jag fastnade för att se en massa OTH. Fy vad man kan känna begär efter att se mer och mer. Det är helt sjukt. Man kan också falla in i ett begär efter sin pojkvän! Fy vad han är långt bort ibland. Och det jobbiga är, han kommer inte hit i helgen. =( Men jag får försöka överleva ändå. Praktiken är i alla fall skit kul, jag skulle typ helt seriöst kunna hoppa av skolan och börja jobba på det dagiset jag är på. Alla är jätte härliga och barnen är hur söta som helst.

Aja nu ska jag inte sitta här och skriva mer skit utan gå ner och fika sen börja dra mig mot sängen, öppning i morgon!

Puss, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0