Love u for the rest of my life! 15/3 -09

Ja, ni som har läst min blogg kommer nog att känna igen det här utrycket "Helgen har varit helt underbar." Varför jag alltid säger det om mina helger är ju så klart för att dom faktiskt är det, speciellt när jag hinner umgås med alla som jag verkligen bryr mig om.

Helgen startade upp med skola sen efter det så bar det av hem till Ida för att käka och förbereda inför Matildas 18års fest. Sen åkte vi till Matilda och partade loss, mycket folk och härlig stämning. =) Sen så komme älsklingsbubben dit också.
Dansen till "Spice girls - Wannabe" gick till våran älskade Matilda!

  

Lördagen så gjorde vi inte mycket alls, var i stan och handlade lite på dagen och var sen bara hemma och mös och såg melodifestivalen, som jag faktiskt tyckte SÖG. Jag tyckte att Agnes eller nån anna med en svängigare låt skulle vinna! Men hur som helst så blir det inte alltid som man vill. Idag har vi i alla fall varit ute och kört skoter i det underbara vädret med Annica, Mats, Johan, Sofia och Patrik. Det var riktigt Nice. Men nu har Anders åkt hem och det känns tungt att veta att det är en och en halv vecka kvar innan jag frå träffa han.. Men, men jag får hitta på något roligt med flickorna till helgen istället. =) 

Puss!

Kommentarer
Postat av: mattis:)

tack för i helgen sötunge=)

2009-03-15 @ 21:39:29
URL: http://matildafransson.blogg.se/
Postat av: elin wiklund

jennilla glöde hjärtat =D

2009-03-17 @ 21:36:46
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0