All I see is confusion! 30/3 -09

Tidsfördriv!

Någon:
Som förstår dig: Mamma.
Som du saknar: Elin.
Som du längtar efter: Anders
Som du hatar: hmm..


Vem:
Kramade dig senast: Mamma
Pussade dig senast: Anders.
Var hos dig senast: Hmm, Anders?
Var du hemma hos senast: Anders.
Ringde dig senast: Anders.
Ringde du senast: Anders.


Jag:
Är singel: Nej. =)
Saknar någon just nu: Anders!
Är rädd för att bli övergiven: Klart att rädslan finns där i bland.
Svär ofta: Nej.
Sjunger i duschen: Ja =]
Är en morgonpigg person: Ja det är jag nog.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Haha, vilken fråga.
Är kär i kärleken: Helt klart. Jag är Såld!
Skrattar åt mina egna skämt: Hahah ibland, tragiskt nog.
Vill ha barn: JA.

Har du:
Piercingar:
ja, öronen
Syskon: 3 större syskon, En syster och två bröder
Pojk/flickvän: Ja
Jobb: Jodå.
För många vänner: Kan det verkligen bli för många?
Rymt hemifrån:
Nej.
Färgat håret: jo.
Bra självförtroende: Nja, det beror på vilken dag du frågar?
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja.
Gjort något olagligt: Jag gör aldrig något dumt! (A)
Somnat i skolan: Nej det har jag nog inte lyckats med.
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: Kanske? =]
Sett en fallande stjärna och önskat: Absolut!
Varit otrogen: Aldrig!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Det har jag nog gjort.
Smugit ut utan lov: Nja, jag tror aldrig jag har behövt smyga ut.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja det har jag gjort.
En hemlighet som ingen vet: Den förblir hemlig!
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Nja, inte en hel dag.
Somnat gråtandes: Ja.

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln:
Jag brukar dansa framför spegeln, brukar inte du?
Ha ångest: Det har jag haft många gånger.
Drömma mardrömmar: Ibland händer det.
Klä dig i svart: Ibland.
Hata folk: Nej det kan jag nog inte säga att jag gör.
Lita på folk: Jag har nog ganska svårt att lita på folk.

Sista personen som:
Sov i din säng:
Anders.
Fick dig att gråta: Ja....
Du delade en dricka med: Anders.
Skrek på dig: Bra fråga. Folk brukar inte skrika på mig.
Du fick sms från: Ellan.


Förövrigt, Ellan blir 18 år i morgon och det är ganska sjukt!
William har gästbloggat på ellans blogg, måste läsas!
www.erlino.blogg.se


****************************************************************************************************************

Nobody said this was easy right?
After all we're only human,
always fighting what we're feeling,
hurt instead of healing,
is there any other reason
why we stay instead of leavin?

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0