Dream a dream! 17/6 -09

Sitter nu här och har nyss packat min väska, det bär av till tärna i morgon kl 13.00. Ja, jag kommer att spendera min midsommar där. Jag och Anders ska sova ute i deras stuga vid vattnet, det kommer nog att bli hel mysigt. =) I morgon kommer då också min första jobb vecka vara avklarad och jag kan säga att det är den värsta av dom alla, för sen har kroppen vant sig vid allt slit. Iveckan har jag också för övrigt hunnit med min första körlektion, vilket var riktigt kul och det gick bra. =) Nu ska jag då bege mig mot grannhuset och vänta på Ellan som är på g hem.

Hade Kööng på midsommar!
Puss! 

Kommentarer
Postat av: Fellan

HAHHAHAHA jag har hittat en drink som heter SJÖBOTTEN!!! ; ) tänkte ge dig receptet så kan du bjuda på den nästa gång jag kmr och hälsar på ; ) hah



Sjöbotten



2 cl Vodka

2 cl Baileys

2 cl Blå curaçao

Coca Cola



Blanda ingredienserna

Fyll upp med Coca Cola

2009-07-07 @ 22:18:42
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Sanna R

Grattis i efterskott! Hoppas att din födelsedag rockade!



Kram //Sanna R

2009-07-11 @ 13:46:39
URL: http://www.sannaronn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0