So afraid to lose. 11/1 -09

Jag hade varit duktig och skrivit ett långt inlägg men sen självklart råkade jag ta bort allt! Jag hatar det här. Aja jag skriver så här istället.

Lördag:
  • Hälsade på Annica och pratade lite om resan till Tärna som görs nästa helg.
  • Tränade min första träning med Clemens, var jätte nervös men det gick ändå bra. Men jag har absolut ingen  kondition!
  • Festade med flickorna och några pojkar. Riktigt kul att umgås med alla flickor igen.
  • Hämtade av mamma strax före 1. Sen blev det sängen.
Söndag:
  • Vaknade av ett sms vid 11 tiden av min älsklings bubbe.
  • Kalas för mamma som fyller år imorgon.

Och nu sitter jag här med massa ljus tända i mitt rum för att jag fryser sen så hade jag tänkt sen nån bra film.. Är det nån som har nått förslag? Aja hoppas ni får en kanon kväll!



Ellan och sariis, som det ska va!

Over and Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0