I Wish I Could Be With You All The Time! 29/1 -08

Nej jag är inte död, även om man kunde tro det. Har bara inte haft lust eller ork att skriva något. Det har jag egentligen inte nu heller men jag kännde att jag ändå ville skriva nått.

Jag kan säga det att veckan har gått bra men det jobbiga med helgen är att jag måste jobba och min bror och tre andra personer från byn åker upp till Tärna och får vara med Anders men inte jag. Det känns grymt jobbigt, inte för att det är jobbigt att jobba utan för att jag vill mysa med anders! Han är så himla långt bort när jag vill ha honom nära.
Hur som helst så var jag duktigt och klarade av att stanna hemma utan att bryta ihop och nu har jag då nått att se fram imot, imorgon efter att jag jobbat så ska jag åka till stan och ha tjejdepparkväll med mina underbara vänner som jag äntligen har tänkt spendera lite tid med och jag vill också passa på att säga det att dom är alla helt UNDERBARA som fortfarande vill vara min vänner fast att jag har en till stor kärlek i mitt liv, Tack till först och främst den bästa personen i världen och min allra, allra bästa vän Elin (ellan) Wiklund,

Jag är glad när du är glad! Jag är lycklig när du är lycklig!

Ida
(idde) Brännström, Matilda (mattan) Fransson, Jennilla (jensan) Eriksson och Fanny Ågren
    

Love!
******************************************************************************************************************


Min egna lilla skogsmulle!

Han är sötast i hela världen, och BARA min!

Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0