Fallow through! 13/1 -09

Vaknade i morse och kände att jag egentligen inte alls ville vakna. I bussen höll jag på att somna flera gånger. Men jag klarade skoladagen trotts upp och ner gångar. Vi har då fått bättre schema nu än förra terminen men jag tror inte man kan ha sämre schema än vad vi hade då, men nu ska jag inte klaga hoppas bara att vi kan flytta upp en lektion på fredagr så vi får sluta 11:55. Skulle vara GULD värt!

När jag komme hem hade jag fruktansvärd huvudvärk och var jätte trött så jag var inte säker om jag skulle åka och träna. Men jag käkade och har vilat lite så nu ska det nog gå att få sig iväg, blev då riktigt taggad så det ska nog bli kul. Har hunnit se oth också. Min fråga är ju bara, Finns det nått bättre än ny förälskelse? Fjärilar i magen! =)



Lillbubben! :*
_____________________________________________________________________
        
         RIP!


Life don´t always treat you right
And I know it´s unfair!

Kommentarer
Postat av: Malin

R.I.P

2009-01-15 @ 18:45:07
URL: http://malinnordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0