Can´t live without you! 8/1 -09

Vaknade av att mormor ringde i morse kl 11 och babblade en massa sen kunde jag inte somna om, nog för att det var på tiden att börja he sig upp men.

Igår så var jag på stan med Ellan och köpte hårfärg så ja, nu är det brunt. Och vi hann också fika på waien´s med Cicci och Ida. Sen åkte jag hem såg "systrar i jeans2" sen komme Ellan hit efter träningen och hon färgade mitt hår och vi hade myspys med chips och kortspel till nån gång, vet inte riktigt vad klockan var när hon for hem men där vid 1 nån gång.

Idag blir det i alla fall Stan igen med Ellan, Fanny och kanske Ida och Matilda. Jag ska köpa nå puder och sen ska vi nog på waien´s. Sen ikväll så får vi se vad det blir. Inte riktigt klart än. Men nu ska jag byta kläder och åka in i stan.

Over and Out!
Puss!

Kommentarer
Postat av: iddeee

Det blev ju skit snyggt Sarree33;)

2009-01-09 @ 18:23:43
URL: http://idaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0