Tonight the heartache´s on me! 17/2 -09

Den är snodd från Natalies blogg!
http://nattepatte.blogg.se/

Jag har insett att
jag är väldigt osäker om jag kommer  att klara Matte B kursen och komma igång med fotbollen igen.
Jag lyssnar på Dixie chicks - Tonight the heartache´s on me.
Jag pratar väldigt mycket på lextionerna och jag känner mig som världens pluggis när jag svara på frågor och ingen annan.
Jag tycker om att se folk som jag verkligen bryr mig om lee. =)
Mina bästa vänner är helt underbara och ibland funderar jag vad jag har gjort som har förtjänat dom!
Min första kyss, min första RIKTIGA var nog med en person som jag var tsm med i 2 år.
Kärleken är det bästa som finns när den är som bäst.
Jag gillar att vara med nära och kära.
Jag kommer alltid att vara den mest mammiga personen du någonsin kommer att känna.
Jag är hemligt förälskad i min nu varande kärlek! =]
När jag är glad så tycker jag om att sjunga.
När jag vaknar på morgonen tänker jag "Måste jag?"
Innan jag går och lägger mig pratar jag med min älskling.
Just nu tänker jag på att jag har idrottsprov i morgon och det kommer att gå dåligt FAST jag vill att det ska gå bar så att jag kan hålla mitt MVG i idrott!
Idag har jag varit i skolan, pluggat och pratat med Anders typ tusen gånger. =]
Inatt ska jag sova!
Imorgon kommer jag gå skola, skriva prov, åka hem och plugga sen åka och träna med Clemens.


*****************************************************************************************************************************

Orkar inte skriva nått kul så jag lägger bara in en bild istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0