The one who never disappears ! 27/2 -09

I dag är det Fredag och dagen har varit väldigt tung efter som att jag varit så trött och tanken på att jag skulle börja mitt lov med att jobba känndes inte så jätte peppande när man höder vad alla andra skulle hitta på i helgen. Men jag får tänka att jag sparar och tjänar pengar när alla andra spenderar. =) Jag har då som sagt jobbat nu ikväll och det gick förvånansvärt  bra med tanke på min fruktansvärda huvudvärk. Nu sitter jag här vid datorn och tänker på att jag borde gå och lägga mig snart efter som att det blir till att he sig upp 5:30 i morgon. Hoppas ni får en kanon helg i alla fall, och självklart ett helt kanon lov för det tror jag att jag kommer att ha. Lite jobb, Vännerna och älsklingen.  =D

Jenny,Ida,Elin,Jennilla,Cicci&Fanny
-Kan det bli bättre?

Sen så är det ju så att Matilda fyller 18 år idag!

Grattis gumman!

**********************************************************************************************************************


               Love!
Did you know that I get lonely
At the thought of you not being here
Can you see that you're the only
One who never disappears.

Kommentarer
Postat av: mattis:)

tack världens bästa=)=)

2009-03-02 @ 17:51:37
URL: http://matildafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0