Tell me why and how! 8/2 -09

Helgen har varit helt underbr men allt började på torsdag eftermiddag när jag träffade flickorna för att prata om utlandsresan och nu är det i alla fall bestämt, vi åker 29 maj till alanya. Ska bli skit kul. Jag, ellan, idde, jennilla och fanny och mattan åker två dagar efter oss. =) Kommer att bli kanon.

Fredagen var vi lediga så jag passade på att åka uppmed pappi och hälsa på min lossas mormor i Arvidsjaur, sen när jag komme hem därifrån så åkte jag och va med nå kompisar i matildas sen komme Anders och hämtade mig och vi myster och han fick sina presenter. (4 brända skivor, Kärlekscheckar, massageolja och gelé hallon)
Lördag så var det fest i matildas för min älskling och Anna som då också har fyllt 21. Det var riktigt trevligt. =)
och idag så har vi bara tagit det lungt. Skottat lite snö, gått en promenad och bara myst. Nu har han åkte hem med sin far och lillebror och jag saknar honom redan! Men som tur är så blir det så att jag åker upp till Tärna nästan helg för att fira Allahjärtansdag där med han, så det är ju faktiskt bara femdagar inna jag får träffa han igen.

____________________________________________________________________________
Fest!



    
    


Nu ikväll borde jag verkligen räkna matte, för det går verkligen jätte tungt med det nu men jag vet i fan om jag orkar vaar så duktig, men om jag inte gör det så kommer jag att få skäll av Ida. =] Aja det är väl bara att ta sig i kragen och göra bort det nu så jag kan lägga mig tidigt ikväll. Hoppas ni också haft en kanon helg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0