Sleeping beauty. 23/2 -09

Steg upp 5:30 i morse och ja, det kan jag säga att jag känner nu. Praktiken har dragit igång nu i veckan och jag ska vara ute 6 veckor. Känns riktigt kul men det värsta är alltid första veckan på dagis. Först ställa om sig till tidigare mornar och sen så en massa nya barn som måste hinna vänja sig vid att det är någon ny som ska springa runt och ta hand om dom. Men dom är söta, Oja! Tänkte egentligen inte skriva idag, men det ironiska är att jag sitter här och är arg på alla mina andra kompisar som inte har skrivit i sin blogg idag, som Ellan tex! Men jag ska verkligen inte säga nått, men det är som svårt att veta om det ens nästan är nån som läser mitt "onödiga" babbel men det är ju ofta ganska skönt att bara skriva av sig.
Men sen så skulle jag egentligen önska att nån hörde min önskan om att få en fin och rolig blogg. Så jag tänkte att om jag önskar mig det så kanske det bara är klart och gjort en dag när jag öppnar sidan...hmm.. kan det vara möjligt? Kanske inte, måste kanske försöka hitta någon frivillig "idiot" som vill ge sig in i det (som jag förstår det) som är ganska svårt och bökigt. Men jag kan ju säga att jag söker en frivillig som vill hjälpa en väldigt "okunnig" att fixa sin blogg.

Och som om det inte räcker med att vara trött, körmig och extra kännslig så måste det självklart vara problem i minsta lilla vrå. Är det inte svärföräldrarna så finns det ju alltid andra saker att fiska i, ellerhur?


Sov gott, gott folk!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag kan hjälpa dig sara om du vill(a) Säg bara till, har ändå lärt mig ganska mycket om designen nu :D

2009-02-23 @ 22:36:28
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0