Miss you love! 3/2-09

Tänkte försöka skriva något vettigt den här gången.
Idag är det tisdag och dom två värsta dagarna på veckan är nu bort gjorda, och som ni kanske läst tidigare också den jobbigaste helgen den här månaden. Nu ser jag fram imot helgen! =)



Måndag:
Jag var i skolan, Pluggade Svenska-Språkhistoria och gick en promenad med mamma och ossie.
Tisdag: SKola, prov i Svenskan gick typ ändå hyffsat och ikväll ska jag bara ta det lungt och mysa med mammi och försöka sova tidigt.
Onsdag: Skola,plugga läxa i Svenska sen träna med Clemens.
Torsdag: Skola. Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer.
Freadg: LEDIG från skolan. Åker med Pappa till Arvidsjaur och hälsar på maggan (lossas mormor)
Sen kommer Anders bubben! =)
Lördag: Anders, Träna, Fest för Anna och Anders, Anna fyller 21 den 7 och anders fyller den 5. Grattis på dom! =)
Söndag: Mysa sen plugga matte.
Så ser mina planer ut för tillfället.

Och nu har snacket om utlandsresan dragit igång igen men nu är det på allvar, vi måste försöka enas om vart vi vill åka och sen börja boka. Vi har planerat att åka veckan före studenten men vart är ju då inte klart än. Och dom jag ska åka med är så klart Ellan, Idde, jennsan och Fanny. Det känns skit kul, längtar tills allt är bokat och klart men det är det nog snart. =)
Resmålet står mellan: Turkiet och Grekland. Alltså typ Alanja eller rhodos, eller nått sånt. =)


Sen så måste jag också passa på att säga Grattis till Micke Stål som fixade teorin idag! =) Men nu ska jag gå ner och fika med mamma och pappa sen gå en sväng me mammi. Puss.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0