Love is my drug. 10/2 -09

Dagen började med att jag skulle försöka he mig upp ur sängen i morse och höll på att försova mig. Sen så skulle jag he mig till skolan där jag viste att det väntade ett Svenska prov som jag inte hade pluggat till för att jag somnade och sov hela kvällen. Men trotts motgångar så har dagen varit helt okej. Där emot så har jag insett att jag bara har 31,50 kr kvar på mitt kort och jag ska åka till Tärna i helgen och jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop. Sen får mamma absolut inte hinna se att jag har shoppat upp alla pengar innan jag fått mina jobb pengar. Det är riktigt jobbigt att mamma kan kolla hur mycket pengar jag har och exakt vart jag handlar men men. Älsklingen ligger fortfarnade i feber och är inte alls pigg, tycker så synd om honom och jag hatar att jag inte kan vara där och ta hand om honom. Men nu ska jag i alla fall se ett OTH avsnitt sen gå en promenad till Gerd och lämna mina tider.


Maria Mena -Miss you Love
 

Hoppas ni haft en bra dag!
Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0