Happy face! 22/2 -09

Veckan har varit tuff, eller jag trodde väl att det skulle vara värre än det varit.
Hade fyra prov i veckan men det gick nog förhoppningsvis ganska bra. =)
Anders komme fredag kväll och lördagen körde vi skoter till Burträskmarknaden
med lite folk, det var riktigt nice. =) Men jag gjorde mig illa i knäet på specialidrotten
i fredags så det var litebökigt och de blev inte direkt bättre i knäet, men nu är det faktiskt riktigt bra.
Jag kan gå som vanligt så nu är det snart på topp igen. =) Lördagkväll så hyrde vi en film och hade
 mys pys med ljus och en massa chips och godis.
Efter som att vi firade våran halvårsdag, som är idag 22 februari. =)

I dag så vaknade vi vid 10, sen for vi en sväng förbi Annica och Mats.
Sen körde vi skoter till Bureå och lämnade igen filmen.Det var egentligen tänkt att vi skulle
åka och se matchen mellan Clemensnäs och Bureå men det blev inte av. För att jag var
på en "annställningsintervju." Det är så att jag har blivit "rekomenderad" att jobba
åt kvinnan som äger "Lillahjärtat." Där ska jag, OM alltning går bra nästa gång jag ska dit och provjobba
så kommer jag att jobba som barnflicka och ibland när det behövs i cafét. Jag kommer mest troligt att
jobba strö dagar, både veckodagar och helger. Känns hur kul som hälst. =)
Dom har tre barn, yngsta är ett och ett halvt år och äldsta är 6 år.
Men nu sitter jag här i min ensamhet, Anders har nyss åkt hem och det är alltid lika jobbigt när han åker!
Tycker att han borde stanna och vara hos mig hela tiden. Men tyvärr så är det ju inte riktigt så enkelt så
jag får helt enkelt leva med det.Nu ska jag sätta mig och se gamla OTH avsnitt och tycka godis
och tycka synd om mig själv. För övrigt så saknar jag min bäst kompis och jag vet att bollen ligger hos mig just nu,
jag vill bara att du ska veta att jag försöker bli bättre på att prioritera!



*************************************************************************************************************************************

Dagens humör: Glad och lycklig!
Dagens frisyr: Boll på skallen.
Dagens klädsel: "Alladinbyxor" och svart linne.
Dagens borde: hmm, plugga matte?
Dagens planer: Se gamla oth avsnitt.
Dagens vill ha: Pussar!
Dagens längtan: Att få börja som banskötare åt Linn. =)
Dagens beroende: Anders!
Dagens tråkigaste: Anders åkte hem.
Dagens person: Anders.
Dagens irritation: Dåliga skoterleder!
Dagens händelse: "Anställningsintervjun"
Dagens onyttiga: Godis.
Dagens middag: Köttgryta och ris
Dagens bästa: Älsklingen.
Dagens ont: Knäet.

Hade!


Kommentarer
Postat av: Nina

Goalie ;D

2009-03-14 @ 11:50:01
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0