Don´t leav me here! 28/2 -09

Steg då som sagt upp 5:30 i morse, men jag har inte kunnat sova typ på hela natten. 2 i natt började jag med att vakna till och jag var livrädd att försova mig, somnade om och vaknade vid 3, samma sak igen. Somnade tillslut om, vaknade sen igen 4 men sen gav jag upp när jag vaknade 5 igen. Blir så arg på mig själv för det gick verkligen inte att sova! Jag känner att jag kommer att vara väldigt trött ikväll och speciellt i morgon. Det suger... Och jag saknar Anders! Han är i Lycksele och roar sig med en massa gamla kompisar. Jag vill också vara där! Men men, åker ju till honnom Torsdagkväll så. =) Nu ska jag se oth och mysa i min ensamhet.


Markus fyller 20 år idag!
Grattis vännen!

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0