Svårt att förstå....

Sitter här vid min bärbara dator och lyssnar på Melissa Horn-Lät du henne komma närmre. Dagen har gått fort trotts att det är måndag idag. Kan ju dock vara pga att vi inte gjort så mycket idag, genomgång, redovisning och lite engelska. Jag har också ett berg av julklappar bredvid mig i soffan som väntar på att få bli inslagna, tur att jag har världens bästa pojkvän som var här i helgen och hjälpte mig att slå in lite paket.. och JA min pojkvän är en kung på att slå in paket och Ja det stör mig....han är kille, han ska väl inte vara bättre än mig på att slå in paket? Aja det var ju bra att han hjälpte mig i alla fall, men som jag sa så har jag fortfarande en hel del kvar. Men lite kul är det ju trotts allt. Snart är det Jullov! Det är efter längtat må jag säga. Sen till helgen så blir det Julklapps race med brudarna i stan på Fredag, Lördag blir det knytkalas med "Bouch folket", vlket som känns riktigt kul. Sen så på Söndag blir det julbord med familjen Jakobsson. =)




Just nu snurrar det runt en massa tankar i min hjärna. Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka, säga eller göra. Hur kan det komma sig att i vanliga fall så har jag alltid så mycket att säga och sen försvinner alla ord och allt bara blir tomt.  Livet är inte rättvist och tyvärr så får man veta det den hårda vägen. Allt jag önskar är att allt ska vara bra. Allt jag önskar är att allt ska vara som förr...

 


Kommentarer
Postat av: Annica

Var inte orolig för att du tappar orden, det är ingen som vet vad dom ska säga..tror det är så att man inte ska veta vad man ska säga i såna här situationer för om man vet det då händer dom för ofta..gissar att det var oss du tänkte på men det var bara en gissning men oroa dig inte vi kommer att komma tillbaks,kanske inte bli som för men kanske bättre..kram

2009-12-17 @ 23:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0