Snö!!

Idag var jag ledig hela dagen. Vaknade vid halv 11 och kollade ut genom fönstret och jag fylldes av en sån enorm glädje.. Det snöade för fullt! åå.. Jag kan inte bärga mig till Jullov och sen påsklov! Förstå vad det komer att bli skoter körning i Tärna då. Och på tal om tärna, så börjar det hända en hel del nu. Anders håller på att börja flytta in och efter jul så åker vi upp och bor där tillsammans. =) Tills då skolan börjar igen...men det är en annan historia. Hur som helst så kommer jullovet bli underbart! Sen som sagt blir det att fira nyårs i tärna med världens bästa brudar! =D Då blir också dom som kommer att bli dom första som blir inbjudna på middag i vårat hus! =D Jag längtar så frukansvärt mycket! 



Nä nu har jag inget mer att skriva. 
Hade! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0