Ser det snöar!

Idag har jag trottsat vädret för mommes skull. =) Vi fick oss en trevlig dag på stan och en mysig lunch med en skön pratstund. Nu sitter jag här på mitt rum och tänker på alla saker jag borde göra istället för att sitta här... Typ som att städa mitt rum, måla skåpluckor, slå in dom sista julklapparna...men det ända jag tänker är att jag tar tag i det efter middagen..Och det lär noog hända! (eller?) Haha, kanske? Idag har det kommit en massa snö, och det gillas väldigt starkt! Idag är det bara tre dagar kvar till julafton, men det är nästan bara som en dag...för på Onsdag så kommer vi som alltid dagen före julafton åka upp till våran lossas mormor i Arvidsjaur sen så kommer man hem, ser bio sen är det JULAFTON. Det känns ganska verkligt faktiskt! Sen så kommer Älsklingen på Onsdag också. Han ska fira jul här hos mig i år, sen blir det Nyårs i Tärna. Jag är helt övertygad om att det här lovet kommer att bli helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0