Feel the love!

Ligger i sängen och ska snart sova. Imorgon så bär det av till Arvidsjaur, till Maggan med släkten på mammis sida, det gillas. Sen kommer älsklingen dit och sist men inte minst så kanske det blir Avatar på bio som avslutning på den dagen. Och vilken dag kommer efter den tjugotredje, joo tjugofjärde och då är det faktiskt julafton. I år ser jag fatktiskt riktigt mycket fram emot att bara få familjen samlad, att få vara med världens bästa kompis och få vara med älsklingen... Det känns som att det inte kan bli bättre på nått sätt! Hoppas ni andra också får en kanon Jul. =)



Som många som läser min blogg säkert vet, så har några av mina vänner förlorat deras tvillingar vid födseln. Här skriver Mamman till dom två flickorna (Alva och Tyra) om hur dom kämpar för att komma tillbaka till vardagen och känslorna som åker i en berg- och dalbana. Jag vill rekomendera er att läsa den. Det är en väldigt känsloväckande blogg men jag tror att det kan vara nyttigt att läsa den och tänka efter lite.

www.kolbengtsson.blogspot.com


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0