When all is said and done! 23/8 -09

Helgen har varit helt underbar! Jag och älsklingen firade ett år igår. (22/8) Vi bestämde oss för att bara vara hemma och laga mat och bara mysa. Vi grillade kött och gjorde kladdkaka till efterätt. Om kännslor gick att beskriva med ord så skulle jag nog aldrig sluta skriva! När jag tänker tillbaka på första gången vi träffades så kan jag inte sluta le. Finns det nå bättre än ny förälskelse? När det pirrar i magen och man kan inte sitta still för det sprätter i hela kroppen. Ja, så känner jag än idag när jag ser på pojken min! Vi ska bevisa för alla som inte tror på oss att vi är ett praktexemplar för äkta kärlek! Ni ska få se.

Detta är Anders och Sara i den riktiga formen, Inget förfinat och inget är på lossas.
Allt är äkta!

Nu sitter jag här vid datorn och nördar medans världens bästa Ellan, är duktig och pluggar matte C. Jag är inte avundsjuk kan jag ju säga. Det är skönt att bara vara med sin bästa vän vet ni, men det ska bli skönt när mamma och pappa kommer hem i morgon. =) Får man längta efter sina föräldrar? Vist får man det(?) Jag gör då det...

Skola i morgon, syns i morgon dimman(?)
Hade!

Kommentarer
Postat av: anonym

grattis till förlovningen!

2009-08-31 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0