Then the reality comes back! 30/8 -09

Idag har varit en slappar dag. Har varit sugen på att hitta på något hela dagen men självklart så jobbar Ellan och alla typ har annat för sig. Men som tur är så fick jag tag på Warg, så vi får se om vi kanske hittar på något ikväll. Skulle vara nice i alla fall. =)



Det var i alla fall fest i fredags. Förfest hos en av Qs klasskompisar och ja, förfesten gick bra för min del...sen behöver jag ju inte säga nått mer om hur det gick för vissa andra. jag och Ellan fick oss då ut på station tillslut och hde skit kul, vi blev också uppraggade av två Aik spelare, vilket var lite roligt för jag hade ingen aning om vem dom var. Mathias Månsson och Yared Hagos. Hagos var typ den härligaste människan jag har träffat, otroligt rolig kille. =)
Hur som helst så komme jag mig isäng vid 4:00 och vaknade med huvudvärk osv..men tro det eller ej så spydde jag aldrig! Peppar Peppar! Lördagen blev inget vettigt gjort, sov typ hela dagen och såg film med Tobias.


Imorgon är det skola igen och det känns väl okej, efter som att det är så fruktansvärt tomt på helgerna när Anders inte är hos mig! Aja nu ska jag gå och greja på innan mamma blir tokig.


Förövrigt så saknar jag min andra bubbe!

Dante Nordström!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0