You all belong with me! 8/4 -09

Finns det nått bättre än vänner och familjen?
Svaret är NEJ!


Jag har under sex veckor varit ute på praktik på världens bästa förskola med underbar personal och högt älskvärda barn! Idag var min sista dag och jag nästan grät för att alla barnen var så söta och sa att dom inte ville att jag skulle åka osv. =) Jag fick massa teckningar och en blomma av personalen. Sen som om dagen inte kunnat vara mer känsloladdad så ska jag till Tärna i morgon och jag längtar hur mycket som helt och tro det eller ej (för det gjorde inet jag) Jag har klarat nationella i Matte B och detta inne bär att jag mest troligt har klarat HELA KURSEN och det betyder att jag ALDRIG mer behöver RÄKNA MATTE! =D =D =D Och som grädde på toppen så träffade jag min bästa, bästa vän som jag aldrig hade klara mig utan idag på bussen! Och ja som jag sagt tidigare så är ellan lite arg på mig efter som att jag kommer att vara borta hela påsklovet osv. Och hon är väldigt bar på att ge en dåligt samvete ska ni veta! Men jag älskar henne och detvet hon!

Livet leker och jag kan inte göra mycket annat än att lägga ut bilder från helgen och bilder som bara gör mig otroligt lycklig! =D

Grattis till körkortet igen, gumman!
Nu kör du ju fan lagligt! ;)

 
Kortspel med familjen!
(inte alla då som ni kanske förstår?)

Snöbollskrig nere vid bastun!
 

Hoppas ni får ett underbart lov! För det kommer jag att ha!
Puss!                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Matte B!

2009-04-13 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0