Lost all control. 22/4 -09

Juste, jag hade ju en blogg en gång i tiden.. och nämen här var den ju.
Jag vill men orkar inte skriva och lägga in bilder från påsklovet. Jag hade det i alla fall kanon trotts att Elin hade tryckt in massa skuldkännslor. =P Jag ville i alla fall inte åka hem i söndags. Men fy vad duktig jag är jag har klara mig utan Anders i tre dagar nu faktiskt. =] Och i dag firar vi åtta månader tillsammans. Han är det bästa som finns!


Den här veckan är jag ute på min sista praktik vecka. Jag är på fritids och jag kan säga att det blir mer och mer självklart att jag vill jobba på dagis med yngrebarn. Men det är faktiskt ändå kul på fritids men det är bara inte riktigt min grej.
Men nu ska jag pallra mig ut i det fina vädret. Det blir till att ta på "rullskridskorna" och ta med sig vovven ut en sväng.

Hade gott!
Puss!

"If I  only were a child!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0