"Your point of view" 03/09 -08

Dagen kunde verkligen ha varit bättre! Allt jag kan säga är att jag somnade väldigt lycklig på grund av en väldigt underbar person men på grund av andra själ så kunde dagen tyvärr inte avslutas på samma sätt. Vädret kan jag ju inte på stå att det hjälpte till. Fy nu är jag less på regn! Blev inget skolfoto för mig i år, så i katalogen hittar du mej inte! Annars så har jag tränat i regnet och pratat med min underbara mor som är min bästa vän. Hon lyssnar alltid och vet som vad jag tänker. Jag älskar dej mamma lilla! =] Sen kan jag ju säga att utan den där underbara personen som får mig att bli aldeles varm inuti har hjälpt till en hel del idag. "Även mörka dagara kan ha ett litet ljus i sig." Hoppas verkligen att du kommer till helgen. Saknar dig! <3


********************************************************************************************************************
Inte bara en tanke som rör sig där inne i skallen just nu!
Har nog aldrig varit så fylld av så många kännslor på en och samma gång!

Puss,Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0