wish everything was easy! 29/9 -08

Jag vet, jag har varit jätte dålig på att skriva men på nått sätt så har det varken funnits tid eller ork. Har som sagt börjat med renoveringen på mitt rum och i helgen så har det hänt mycket. Anders har varit här hela helgen så han har hjälpt till med att slipa, måla och tapetsera. Han är så duktig, gubben min. Men jag är jätte trött sen helgen Anders har helt seriöst vaknat 7 varje morgon, det är helt sjukt, jag fattar inte hur han orkar! Hur som helst så var det inge kul när han åkte hem. Jag var jätte trött och tjörmig så jag bara grät, jag hoppas verkligen att han får sig nått jobb närmare skellefteå för det är verkligen inte lätt alla dagar men han är så himla underbar så han är trotts allt värd det. =]


Dom har varit så duktiga.
   


Ja och idag är det ju då Måndag igen, och jag kan inte påstå att jag gillar den dagen. Längtar redan till helgen, har varit jätte trött coh tjurig hela dagen, tycker synd om ida som måste stå ut med mig. Men jag är glad att hon gör det. =)
Sitter här och har sprängande huvudvärk men måste se ett avsnitt av OTH sen så ska jag he mig ut på en promenad med Ossie och jag ska försöka få med mig Ellan. Så blir dte i alla fall. Hoppas du haft en bättre dag än vad jag haft i dag!



***********************************************************************************


Du får mig att känna mig älskad som ingen anna.
Jag förstrå inte hur du gör det men du får mig alltid att le och bara tanken på dig gör mig lycklig!
Jag älskar dig Anders Kolbengtsson.



Hade bäst!


Kommentarer
Postat av: Linn

helt sjukt söt du är sara :)

2008-09-30 @ 14:59:45
URL: http://bjoernstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0