What difference does it make if I still want you? 8/09 -08

Då var det måndag igen. Dagen började med att jag motvilligt begav mig till skolan men slutade med att det blev två lektioner sen åkte jag hem kvart över tolv. Hade sån fruktansvärd huvudvärk och förkylningen jag nu har haft fram och till baka i typ en vecka har bara blivit värre så det blir ingen träning för min del i kväll heller. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med mat. Är gode hungrig, har inte ätit någon lunch så allt jag har ätit är två mackor i morse för när jag komme hem som somnade jag direkt. Så ikväll blir det till att bara ta det lungt och kanske göra en tidig kväll.


All I can think about is you!

***********************************************************************************************************************

Fredas så hade mamma gjort goomiddag och det blev sen middag vi åt vid 7 sen så tog jag det som lungt och låg ute på våran inglasade altan och bara mös och pratade med mamma. Väntade på Anders gjorde jag också, han komme vid tio tiden och jag lovar dig att jag hade saknat han.

Lördag
så åkte jag, Anders, Johan och Mogge till stan och shoppade lite kläder och födelsedags present till Annika som hade fest på kvällen så där var vi och festade loss. Men hon fyller egentligen inte år förän i morgon så då blir det till att Gratta henne igen då.






Är fest, så äre!

Söndag hade vi match mot KAIF i Ersmark och det gick riktigt dåligt för min del och ja vi spelade värdelöst i början. Efter typ 4 minuter så låg vi under med 3-0 och det är illa vill jag lova! Men men, Shit happens. Har bara en match kvar i serien, Mot Rönnskär på söndag sen så har vi DM matchen kvar som blir antingen mot Umeå eller Sunnanå. Det ska bli skoj! Sen så är matchandet över för ett tag och inne sesongen börjar. Och det är ett hellvette vill jag lova!

Nu ska jag gå ner och käka.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0