Packa, Plocka och skruva!

Ja nu har renoveringen på mitt rum dragit igång, eller förberedelserna drog igång nu i kväll och i morgon är det målning osv som står på Shemat, sen så kommer Ida hit och ska vara duktig med mig. =) Ska tapetsera, måla och möblera om. =)

Starten!




*******************************************************************************************
Annars idag har jag varit hos Wargen, det var riktigt nice. =) Sen så hämtade mamma mig vid 6, åkte jag hem, käkade Grillat sen så har jag stökat på i mitt rum. Men nu ska jag ta och lägga mig tror jag, är grymt trött.

**************************************************
"I misse you more and more every day"


Sov gott & god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0