Miss are time together!





















Alla minnen och allt du och jag har gått igenom kommer jag aldrig att glömma. Bra som dåliga allt stannar i mitt hjärta där du alltid kommer att finnas! Både du och jag vet att vi har upp och ner perioder, ibland är vi gämt med varrandra och då finns det som inga andra, men ibland så glider vi lite och det känns som att vi aldrig hinner pratat med varandra och ja ibland så känns det helt enkelt som vi inte bryr oss om varrandra. Och då känner jag mig väldigt ensam! Det finns inget värre än när det känns som att jag håller på att förlora dig! Det finns inget som får mig att känna mig så helt totalt ensam som när vi inte har tid för varandra! Men det är då det är så skönt att ändå kunna tänka på allt vi gått igenom och då vet jag det att jag behöver egentligen inte ens fundera. Jag vet att ingen kommer någonsin att ta din plats och jag vet att du aldrig skulle lämna mig! Ingen kommer någonsin att känna dig som jag gör och ingen kommer någonsin att känna mig så bra som du gör!
Du är min tvilling själ och kommer alltid att vara min syster!
Jag älskar dig så himla mycket och bara tanken på det får mig att gråta för utan dig är jag ingenting!



Kommentarer
Postat av: ellan

Jag har redan gråtit i flera timmar Sara. Jag orkar inte gråta mer. Helt underbart vackra bilder. Och detta är inte ens en minimidel av allt. Jag håller med dig om det du skriver. Jag behöver dig som mest. Vart är du? Jag vet att du alltid finns där, tvekar inte en sekund. Och jag lovar dig att det finns folk som skulle döda för en sån vän som du Sara. Folk skulle döda för våran vänskap också. Jag älskar dig mest på hela jorden. Dig kommer jag aldrig att lämna. And you know it.

2008-09-09 @ 21:21:13
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0