Klipp, Klipp, KlippT!

I morgon blir det skola som vanligt sen träning men sen då rakarns bär det av till Stan för att träffa brudarna och festa!
Kan ju säga det att förra helgen när jag skulle åka till stan och träffa tjejerna så blev det inte mycket av det utan det slutade med att jag var med Elin och Fanny hemma i Sjöbotten och hade "tjej deppar kväll." Men men, så nu ska vi ta igen det vi missade. =) Resten av helgen är lite osäker, Kanske vara med Wargen på lördag och Söndag så är det kanske DM match mot Sunnanå? Får se om dom kan bestämma sig nån gång.. Orkar inte skriva mycket nu. tänkte lägga ut lite bilder osv på lite små saker .. =P






Efter att Fanny och elin ätit så städade jag bort i köket, Rättvist?


Föresten så har jag klippt mig också. =)
Pannlugg, japp japp. Ville egntligen inte klippa så kort som jag klippt det men det behövdes ta en hel del. =(



****************************************************************************************************

Break away to your one place!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0