"i´ll stand by you" 20/9 -08

Jadu igår vare Party @ Jennillas Place!
Riktigt roligt hade vi, eller? Jag hade då det. Men jag gjorde dumheter, jag drack Cider, Vin och ren sprit. Dumt sara Dumt!
Men jag mår ändå riktigt bra idag och har inte spytt eller nån ting. =) Hahah men det fanns folk som var riktigt på gasen där i slutet!
Men kul hade jag i alla fall. Kvällen bestod av Musik, Spel, Drickande och en massa snacka med härligt folk! =)
Bilder kommer här!


Kan börja med att säga att det här är dom bästa flickorna som finns!
(Älskar elins skööna fliin. )


Jag bjuder på den.

Kärlek på hög nivå!




Älskar dig mest hjärtat! (L)

Amen vafan, Vi bjuder på dom!











Tack för en Underbar kväll! =)




****************************************************************************************************************************
"I hate it when you make me laugh,
Even worse when you make me cry
I hate it when you’re not around,
And the fact that you didn’t call
But mostly I hate the way I don’t hate you,
Not even close…
Not even a little bit…
Not even at all."


Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0