"all I need is a reason to belive"

Då var det måndag igen och ja, ni kan fråga Ida hur jag har mått idag. Har varit väldigt trött och bara allmänt less. var så duktig och låg i sängen 10 i 9 men lik förbannat så kom det upp saker och jag kunde inte sova. Blev till att fundera lite vilket dom som känner mig vet att jag kan vara ganska bra på. Men det tar sig och jag börjar få årdning på livet igen. Måste säga att trots omständigheterna så är jag riktigt lycklig, lyckligare än vad jag har varit på väldigt länge. Ska snart ut och gå en stund med världens bästa kompis Ellan. Men nu innan hon kommer funderar jag på att göra lite chokladbollar, blev som sugen på det! (A)

********************************************************************


You make me smile, I don´t really know how but, you really do!
I never want you to go away! Im ready to fight for us.

************************************************************************


Världen sötaste pojke!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0