You´r all I have! 15/10 -08

Är hemma idag, hade bara en lektion sen var det nån föreläsning på Konvux men det är typ info som vi kommer att få i 3:an också så jag gullade med min mor om att få stanna hemma och plugga religion istället och tro det eller ej men jag har faktiskt varit duktig och pluggat lite. Ska gå ner och käka lite lunch strax sen ska jag plugga vidare och sen he mig ut på en lång prommis med Ossie. Är ändå så fint väder i dag så det blir nog riktigt skönt, ska bara komma på vart jag ska gå.

Och efter många om och men så har jag överlevt två veckor utan Anders i alla fall tills nu, men nu är det nära. Han kommer ju då som sagt i morgon. Och om exakt en vecka så har vi varit tillsammans i två månader. =]



Something tells me you're the one!
22/08 -08<3


Nä nu ska jag fortsätta plugga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0