You know that you always can count on me.

Gårdagen var kul men det var trög druckigt och så jag var väl nästan nyckter där vid halv 12 men sånt som händer. Mamma komme och hämtade oss vid ett så vi var hemma vid halv två och jag la mig väl typ två. Kvällen blev lite strulig i slutet och det små kaosade men det är väl sånt man få ta ibland? Jag vill i alla fall bara säga att vad som än händer så är det alltid DIN sida jag kommer att stå på, och du vet vem du är! Jag älskar dig och du skulle kunna mörda en massa folk eller vad som helst! Jag skulle ändå älska dig mest! Jag hoppas verkligen inte att du tveckar på det!

Från Vaggan till graven!



I just wanna se you smile!

*************************************************************************************************************************
Idag så blir det nog bara en lugn hemma kväll. Bara sitta framför tv:n och mysa med familjen.
Vi ska grilla ikväll också och det gillas! =)


Hade! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0