watch me go! 27/10 -08

Happy, Happy face! =D
Dagen har varit KANON! Blev bad på edda som planerat med ellan, idde, mattan och jensan sen efter att vi varit där så begav vi oss till waynes där vi satt från typ 5 till 9. Var riktigt mysigt, dom där flickorna kan verkligen få en på bra humör. Sen så har Anders hört av sig idag också och nu är det 99% säkert att han kommer hem. Som han sa "om inte bilen går sönder" Vilket förhoppnings vis den inte gör så då blir det till att åka till arvidsjaur på onsdag sen vidare till tärna på torsdag. =D


Men imorgon då bär det av till UMEÅ med samma flickor jag har spenderat hela dagen med! Känns skit kul och vi ska shoppa loss riktigt ordentligt, hoppas bara att pengarna räcker till, kan bli problem att få sig till Tärna annars. Men, men det löser sig nog. =) Har gjort en riktig shopping lista nu, Ida skrattade bara åt mig, men det är viktigt för mig att veta vad jag sa ha för att jag hatar att bara gå runt och titta. Men det ska nog lösa sig, MÅSTE i alla fall ha vinterskor i alla fall så nått blir det nog. ;) Tror du inte.(?) =)


"IMB" -PUSS

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag haft idag, för det förtjänar alla någon gång. =D
Sov gott. Blir nog lite bloggande i morgon.
Haaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0