wanted you to stay! 20/10 -08

Måndag, måste jag säga nå mer än det. Dom flesta av er är nog precis som jag på måndagar. Trötta, less och ja, helt enkelt bara less! Ett efterlängtat lov ligger och lurar bakom hörnet efter den här veckan. Men först så ska man klara av engelska nationella, NK prov, jobb till helgen och att vara utan Anders i exakt tio dagar med idag. Men det ska nog gå att lösa men nog hade det hjälpt om det hade varit lite roligare väder. Jag blir så himla deppig av det här sur vädret, hatar det!

For till Ida en snabbis idag efter skolan och pluggade lite NK, hon är duktig för hon får mig alltid att vara duktig. Och nu sitter jag här och håller på att frysa ihjäl, har tänt en massa ljus och vill bara linda in mig i täcket men jag har lovat Ellan att vi ska gå en sväng sen i kväll efter att hon har pluggat, och det är faktiskt en riktigt bra och nödvändig sak att göra. Inte bara enbart för att jag måste bli duktigare och rör på mig utan också för att vi knappt har hunnits träffat något i helgen osv.
Aja, nu ska jag i alla fall se nån film tills Ellan hör av sig, sen blir det en tidig kväll i kväll. Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag haft idag.



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: bjoernstad

du är utmanad, kolla min blogg.

2008-10-21 @ 16:16:36
URL: http://bjoernstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0