You don´t understand.... 06/10 -08

Jag vet. Jag har varit väldigt Oaktiv, Ellan sa det, "och du klagar på mig, nu är det du som aldrig skriver." Och allt jag kan säga är jag vet. Jag har som inte haft ork eller lust men jag ska fösöka bli bättre. Har inte så mycket att skriva om heller. Var i Tärna i helgen och hälsade på älsklingen min. Det var riktigt mysigt men som vanligt så är det inge kul när man måste lämna han igen. Men jag lever på hoppet om att han kommer att dra sig mot skellefteå så fort ett jobb erbjudande kommer upp. =) I kväll blir det i alla fall till att plugga matte. =( Jag hatar det! Men det är matte prov på onsdag så det finns inte mycket att göra åt saken. sen så ska jag jobba i morgon kväll så det innebär att jag inte kommer att hinna plugga så mycket då. Och sen så kan jag ju säga det att mitt rum är färdig tapetserat och målat osv osv. Så nu är det bara möblering och sånt som ska upp i mitt rum. =) Blev riktigt nöjd faktiskt. =] Känns bara tråkigt att jag måste räkna matte nu när jag egentligen vill ställa in alla mina sker. Men men, det kommer väl det med.


Kommer mer bilder sen när det är klart.

***********************************************************************************************
Vill du veta något om mig?
(läs då vidare)

STEG 1
Namn: Sara alexandra Wiklund
Födelsedatum: 10 Juli
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Född blondin
Längd: 170 cm
Civilstatus: Upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräftan
Kär: Helt klart förälskad.


STEG 2

Dina svagheter: Hmm, Självdiciplin
Rädsla: Höjder
Målsättning: Försöka göra det bästa av livet.


STEG 3

Första tanke när du vaknade: Väckarklockan skämtar med mig.
Sista tanke innan du somnade: Fy, vad jag saknar Anders

STEG 4

Svär du: Ja
Sjunger du: Ja, jag älskar det
Duschar du varje dag: Inte riktigt men nästan.
Gillar du skolan: Inte skolan i sig men att träffa kompisar är nice.
Tror du på dig själv: Ja det gör jag.
Kommer du överens med din mamma: Ja oftast, min mamma är som min bästa vän.
Kommer du överens med din pappa: Ja det gör jag.

STEG 5

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Det är svårt att veta exakt hur många men jag hoppas och tror att dom vet vilka dom är.
Antal piercings: 3 hål i öronen.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Hmm, tre tror jag
Antal saker jag ångrar: Hahah, bra fråga. Det finns nog ett X- antal sånna också.




HUR
Svarar du i telefonen: "Hej, det är sara" eller "Hallå."
Gör du när du är kär i fel person: Hur vet man om man är kär i fel person?
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 191,5kr
Mycket är klockan: 16:22
Spenderar du en regnig dag bäst: Film och mys

VEM

Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? Anders
Saknar du mest just nu? Anders
Är din bästa vän av samma kön? Ellan
Är din bästa vän av motsatta kön? Markus
Umgicks du med senast? Ida, idag på skolan
Sov du med senast? Anders

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja.
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja, men inte samma kväll!
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Säkert
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej(?)
Tycker Harry Potter är bra: Ja
Hatat choklad: Verkligen inte

VEM
Är i rummet med dig? Ingen.
Fick du senast sms av? Erica
Tänker du på nu?: Anders
Sa du senast "jag älskar dej" till: Anders
Önskar du var med dig nu? Anders
Är din favoritsläkting? Ellan
I din skola går dig mest på nerverna: Hemlis!

VAR
Går du skolan? Balderskolan
Är din telefon? Mobil eller hem telefon?
Är din mamma? Och klipper sig
Sover du? Hemma i min säng
Handlar du mest? Gina och cubus
Fick du tag i tröjan du har på dig: Mamma köpte den i Turkiet
Åkte du senast bil? Hem från Buggkursen igår
I ditt rum är du? Är inte i mitt rum

VAD
Åt du senast? Toblerone
Drack du senast? Vatten
Är det för färg på dina byxor? Svart
Närmaste saken som är blå? Pennan
Gillar du mest med skolan? Vännerna
Har du på fötterna: Sockar
Är din favorit färg: hmm, vet faktiskt inte
Vilken film såg du senast: The note book
Hör du just nu? Inte mycket

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter?Ja
2. Sovit i en annan säng: Ja
3. Hånglat på en bio: Ja (A)
4. Hånglat i skogen? Ja
5. Tyckt att din kusin är het? Jag var kär i min atvå kusiner som bor i Stockholm när jag var liten. Så Ja
6. Sovit naken: Nej
7. Kört över hastighetsgränsen? Ja
8. Målat om ditt rum? Ja
9. Dansat framför en spegel? Ja
10. Fått hicka? Ja
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis? Nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej
14. Varit i slagsmål? Nej
15. Smugit ur ditt hus? Nej
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma:? Ja
17. Hånglat med en främling: Ja
18. Älskar eller saknar någon nu? Ja



Jag älskar dig!


Puss

Kommentarer
Postat av: ellan

HAR DU NÅGONSIN

5. Tyckt att din kusin var het?

HAAAAAALLLLLÅÅLÅLLÅÅ?!?!?! VISST ÄR JAG DIN KUSIN?!?!?!?! =D ;)

2008-10-06 @ 19:51:41
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: ellan

HAR DU NÅGONSIN

5. Tyckt att din kusin var het?

HAAAAAALLLLLÅÅLÅLLÅÅ?!?!?! VISST ÄR JAG DIN KUSIN?!?!?!?! =D ;)

2008-10-06 @ 19:52:07
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0