When you look at me now!

Äntligen Onsdag kväll. Känns riktigt skönt. För när man gjort bort onsdagen då kommer helgen oftast med raket fart. Men jag är ändå inte jätte taggad på helg, blir till att jobba hela helgen med André, men sen efter söndag så känns det bra för då kommer jag att vara hemma Måndag och Tisdag sen så på Onsdagen så då åker jag till Tärna till Anders, känns riktigt skönt. Vi firar två månader idag och jag saknar han jätte mycket.
Hade naturkunskaps prov idag och det kan jag ju säga att det gick åt helvette. Men det får väl gå för den här gången, vet inte riktigt vad det är med mig men den här veckan har jag verkligen inte orkat nånting. Absolut ingenting, inte varit annat än trött och gring när jag kommit hem från skolan. Men jag känner bara att jag inte orkar.


*******************************************************************************************************************

Har blivit utmanad av Linn Björnstad!

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har en stor tendens till att vara väldigt mammig och och det finns det ju vissa nackdelar med men också fördelar (?) hoppas jag. Hur som helst så är det där lite lustig för efter som att jag är så duktig på att be alla hålla käften på lektionerna så tror folk att jag är en mega pluggis. Men jag lovar dig att dom/ni har helt fel bild av mig. Jag hatar att plugga och gör det sällan, det är Ida som håller reda på mig och organiserar och strukturerar upp allt åt mig. Jag hittar inte ens till lektionssalarna själv och ändå har jag gått på Balder i typ 1 och ett halvt år.

2. Jag spolar alltid vatten i handfatet när jag går på toa.

3. Jag kan nog vara en riktig satkärring när jag är trött och på dåligt humör.

4. Jag är målvakt för att jag har alltid varit för lat för att spela ute. Och alltid vetat att jag aldrig skulle kunna träna upp konditionen för att klara av det heller.

5. Jag är en riktig romantiker. Jag älskar tända ljus och hemma kvällar med mys framför tv:n.

6. Jag är hatar att bara gå runt på stan och kolla påkläder osv. Jag måste veta vad jag ska ha annars blir jag rastlös direkt och börjar längta hem.

7. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det och jag tror ni tycker att jag rä jätte knäpp, men jag skulle nog kunna tänka mig att bo i Tärna. Om jag skulle vara tvungen att välja.


Jag utmanar:
www.erlino.blogg.se



Kommentarer
Postat av: ellan

åhhhhå ;)

2008-10-23 @ 15:47:09
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: ellan

jag gör det då jag har tid :$

2008-10-24 @ 10:24:31
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0